.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح فاز اول نمايشگاه بين المللي استان گلستان

بهره برداري از فاز اول نمايشگاه بين المللي استان گلستان در مساحت هفت هزار و 500 متر مربع با حضور معاون پارلماني وزير بازرگاني، معاون سياسي امنيتي استاندار، رئيس سازمان بازرگاني، مديرعامل شرکت نمايشگاههاي بين المللي و شماري از مسئولان استاني و شهرستاني، آغاز شد.

به گزارش ايرنا، در مراسم افتتاح اين نمايشگاه، "فرهاد کفائي پور" مديرعامل نمايشگاههاي بين المللي گلستان گفت: راه اندازي اين سالن از مجموع چهار سالن در دست اجراست که 40 هزار مترمربع وسعت دارند.

کفائي پور ادامه داد: فاز اول نمايشگاه بين المللي استان گلستان طي 9 ماه به بهره برداري رسيده و شامل دو ساختمان جانبي موتورخانه، تاسيسات و قسمتي از ساختمان اداري مي باشد.

وي با بيان اينکه بيشترين حمايت از ساخت اين مجموعه در دولت نهم اتفاق افتاده، افزود: براي اين سالن بالغ بر 44 ميلياردر يال هزينه شده است که از محل تسهيلات بانک ملي و اعتبارات بخشهاي دولتي تامين شده است.

کفائي پور افزود: بخش خصوصي در ساخت اين پروژه عظيم اقتصادي استان، نقش زيادي داشته است.

وي در ادامه اظهارداشت: صنعت نمايشگاهي در دنيا، نقش مهمي در رشد اقتصادي، توليد، صادرات، گردش مالي، انتقال فناوري، فرهنگ و ساير بخشها دارد.

به گفته وي، فضاي نمايشگاهي ايران در منطقه خاورميانه بالاترين رتبه را داشته و کشور امارات سعي دارد قطب نمايشگاهي ايران را به سمت خود، معطوف و رقابت تنگاتنگ ايجاد کند.

وي افزود: با نگاه ويژه وزارت بازرگاني، صنعت نمايشگاهي در حال تحول اساسي است و از سياستهاي اين وزارتخانه است که نمايشگاهها به شکل منطقه اي شکل گيرند و امروز مي توان ادعا کرد که مجموعه نمايشگاهي گلستان مي تواند منطقه شمال و شمال شرق را پوشش دهد.

مديرعامل شرکت نمايشگاههاي بين المللي گلستان اضافه کرد: تلاش اين بوده که اولين سالن نمايشگاه گلستان راه اندازي شود تا با حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي، زيرساخت اساسي رشد و توسعه استان فراهم شود.

کفائي پور گفت: امروز گرگانيها مي توانند به خود ببالند که چنين مجموعه اي در بخشهاي مختلف در شهر راه اندازي شده است.

همزمان با افتتاح فاز اول نمايشگاه بين المللي استان گلستان، دومين نمايشگاه تخصصي صنعت خودرو و قطعات يدکي نيز در اين سالن با حضور بيش از 50 دستگاه خودرو سواري و باري از 40 شرکت داخلي و نمايندگان خارجي از 19 تا 23 بهمن ماه طي دو نوبت صبح و عصر داير شده است.

نمايشگاه بين المللي استان گلستان در کيلومتر 4/5 بزرگراه گرگان - آق قلا، روبروي فرودگاه بين المللي گرگان واقع شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.